Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Ingela - 2 augusti 2012 11:52

Hejsan på er =)


Jag vet inte vad som gått snett i förra inlägget men det var borta typ hälften av det jag skrivit med bilder o allt :( så ni som har läst har fått läsa nedre delen av det jag hade skrivit *ler* Sorry för det men vet inte vad som hänt där ;))


Idag är det Torsdag och det känns som om det skulle bli en underbar dag detta ♥

MEN jag känner att jag är "lite" irriterad o det är när vissa människor säger en sak och går och gör raka motsatsen ... det är jävligt irriterande måste jag få säga ... jajja men sånna människor går inte och lita på heller om jag säger så ................

Annars så är det bara bulla tycker jag ♥


Det är underbart att ha semester och bara vara och ta dagen som den kommer ♥ Det kallar jag semester :)) Me like :))


Foto: Godmorgon Världen ♥



Jag ska ta tag i vissa måste saker och få det undanstökat och det är lika med att ... dansa med dammsugaren och dansa med moppen ;) men det måste göras om jag säger så *ler*


och sedan är det bara att:

 


Ha en underbar dag och hoppas att ni får det mysigt och roligt ♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards