Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Ingela - 8 augusti 2012 11:58

Hejsan på er =)


Idag är det Onsdag och ute är vädret blåsigt och det liknar faktiskt höst :(

Jajja men vi får hålla tummarna på att solen får titta fram lite till :))

När molnen hopar sig kan det vara bra att komma ihåg, att bakom dem så skiner solen och himlen är alltid blå :))


Foto: Godmorgon Världen ♥



 

Foto: ♥♥♥


Foto



Sitter och smider lite planer för dagen :))

Jag hoppas att jag hinner genomföra dom också *ler*

det hade varit väldigt bra :))

Igår kom jag på att jag skulle göra palt *asg* så då satt vi och käkade det typ kl 20,15 ♥

men så är det att ha semester och känna att man gör lite som man vill vilken tid som helst på dygnet *ler* men oj så skönt att bara vara och få göra som man vill :)) självklart får man göra det annars också men då är det vardag och det är så mycke annat som ska hinnas med ;)

Så man har inte samma ork som när du har semester ♥


Nu måste jag fara och göra lite måsten *ler* men ni få ha en fortsatt trevlig dag/kväll ♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards