Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Ingela - 12 augusti 2012 12:23

Hejsan på er =)


Idag är det Söndag vardagen närmar sej med stormsteg ;)

  Bengt börjar jobba i morgon och jag har 1 vecka kvar av min semester,

bäst att passa på denna sista vecka med att göra sånt som man inte kanske hinner med annars när man jobbar hela dagarna om man säger så ;))


Jag har inte förstått med att vissa människor kan bete sig hur som helst men dom är väldigt duktig på att komentera andra hur dom gör osv osv.


Foto



Jag börjar bli ganska less på vissa människor i vår herres hage om man säger så ...

men såra andra det är dom väldigt duktiga på att göra gång efter gång ... men att dom tittar över hur dom själva är det klarar dom inte av om man säger så ...


Vissa människor TROR sig veta så jävla mycket ... men isjälva verket så gör dom defenetivt inte det över huvudtaget ... dom bara "TROR SÅ JÄVLA MYCKET"

Usch vad less man blir på sånna människor ... :(


Ja jag är irro idag ......

när man får höra och se hur vissa människor

sårar vissa människor gång på gång ... Det är inte OK ...

Var ärliga istället men det törs dom inte tydligen ...

Det är tydligen lättare att snacka en massa skit istället ...


Nu tar jag och avslutar mitt bloggande för idag känner jag *ler* ;))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards