Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Ingela - 16 augusti 2012 10:23

Hejsan på er =)


Idag är det Torsdag och solen skiner på oss :)) ♥

Morgonstund har guld i mun :)))

Men jag har börjat få nån dunderförkylning tyvär :( Nyser hel tiden och börjat få feber :(

Jajja man får bita ihop ;)


Igår hade jag en mysig eftermiddag med fläskfilegryta o gosaker till det och en massa sol :)) Jag såg till att min pappa fick mysa ordentligt ♥ Man blir så glad när han får sitta stilla och han själv får bli ompysslad och få bara mysa ♥ älskar dig ♥♥♥

Jag har svårt med att vissa människor i vår herres hage skiter i sina föräldrar bara så där ...

Det är dom som har gett oss livet ♥ då är det bäst att vi kan ta hand om varandra och se till att livet blir till det bästa ♥ i både medgång och motgång ...

Jag har min Pappa kvar i livet än ♥ och det är jag oerhört tacksam för ♥

Min mor lämnade jordelivet alldelens för tidigt :( ♥

Därför ska man ta tillvara på det man har ... för det kommer en dag där vi kanske skiljs åt utan att vi hann säga det vi ville ha sagt ♥



Foto: Kärlek lugnar, och inger trygghet...Och kan nå oanade höjder! <3

Kärlek lugnar, och inger trygghet...
Och kan nå oanade höjder! ♥


Foto: Ibland är det väldigt svårt att stå utanför och se på...När andra människor, framför allt vuxna, gå igenom


Ibland är det väldigt svårt att stå utanför och se på ........
När andra människor, går igenom "deras liv".
Man vill hjälpa, förebygga, hindra dem från att begå misstag ...
Men det är ju just det, det är inte Mitt liv och inte Mina val.
Men det kanske är Min lärdom, att kliva åt sidan och se på ........
Men alltid finnas där som Medmänniska när hjälp behövs .....
Svår balansgång ..... Eller hur !!!???


"Falska vänner är som en tidning varje dag är det något nytt."



"Vissa människor gör livet speciellt.

De finns där när det gör ont,

de finns när det är roligt.

De finns även där i nöden.

Sann vänskap tar aldrig slut ... ♥"



"De man vill få sagt bör sägas

mellan fyra ögon .....

och inte bakom någons rygg ....."  





Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards