Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Ingela - 21 augusti 2012 10:28

Hejsan på er =)


Idag är det Tisdag och ute så har det blivit grått och trist :(

Vi får hoppas att vi får en underbar höst med fint väder och inte som ifjol regn regn och åter regn ;)

Igår var det första arbetsdagen efter semestern och den gick undan må jag säga *ler* ;)

hade en lååååång första arbetsdag :)) men det gick det med *ler* Kul att få träffa alla igen och få komma in i vardagen och rutinerna igen ... ja allt som tillhör vardagen om man säger så ♥


Lite om ditten och datten ;)



Absolut är det så ♥

Man lär sig så länge man lever ♥


Jag har så svårt bara att det ska vara så mycke hysch pysch hit o dit ... folk pratar skit om än hit om än dit ... vissa människor lever på andras bekostnad om man säger så ...

Vissa människor i vår herres hage vågar helt enkelt inte stå upp för det dom gör eller gjort säger eller sagt m.m 

vissa människor TROR så jävla mycke ......

Då säger jag bara så här ...


Innan du TROR så jävla mycke

- Ta reda på fakta först ... det vill säga ta reda på det UTAV DEN SOM DET GÄLLER öga mot öga ...... men vissa människor vågar inte det tydligen

och då måste man ju ställa frågan VARFÖR vågar dom inte det?

Vågar man gå bakom ryggen på folk så ska man banne mig vara rätryggad också och säga det öga mot öga också ...


Jag påstår inte att jag är perfekt ...

 Jag har gjort mina misstag här i livet och jag har ramlat omkull och jag har blivit otroligt sårad :( så sårad att det aldrig kommer att läka igen mina sår ...... 

MEN det gäller att kunna resa sig och ta sig upp igen och börja om på nytt .... ♥

 

Umgås bara med människor som vill dig väl och som glädjas med dig där man kan byta energier med varandra ♥

Man ska inte umgås med människor som går bakom ryggen på en och som TROR sig veta saker och ting fast man vet att dom inte vet någonting ... det är ENERGITJUVAR som bara tar o tar  om man säger så ...


Dessa ord stämmer otroligt bra in på sanningen ...

Sanna ord som stämmer absolut in med verkligheten ...(bilden ovanför)





Till människorna som jag älskar vill jag bara säga så här ♥


Foto: I Relate Feelings


Nu ska jag återgå till mina måsten för idag *ler*

Hoppas att ni får en bra Tisdag ♥


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards