Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Väldigt ledsen i hjärtat :(

Av Ingela - 20 december 2011 21:37

God kväll på er =)

 

Börjar med att skriva om att jag har inte fått nå mer julstämmning idag bara mer stress ;)

och känner att jag räcker inte till överallt som jag vill ... jag vill ansöka om att utöka timmarna per dygn så vi får fler *ler* då kanske man hinner med det man vill *ler*


Sedan kan jag också berätta att jag är fortfarande väldigt ledsen i hjärtat och det har spruckigt på många ställen kan jag lova   tack vare en person  och jag kan säga att denna person behöver vård och hjälp ..................... Jag förstår inte hur en människa kan göra som denna har gjort det övergår mitt förstånd ... och jag hoppas att denna person inte kan sova om nätterna pga vad denna har gjort ... Men jag kommer att kräva att varje öre ska betalas igen och mer därtill ... jag kommer att göra allt i min makt med lagar o paragrafer o allt som hör till för att få min rätt ...  för betala igen det ska du ... jag/vi ska inte betala något som du har köpt bara så att du vet det .................................................


Nu till mina nära o kära :))   Ni är bara bäst och jag kan säga jag älskar verkligen er   och jag är stålt över att ha er som vänner och min familj  

Ni har verkligen varit bredvid mig vid min sida och jag hoppas att jag kan vara bredvid er sida så länge jag bara lever :)

Men man har verkligen sett vilka som är ens vänner det kan jag lugn säga ...


Nä nu måste jag sluta jag måste gå och sova så att jag orkar i morgon ;)


Natti Natti på er och sov så gott :))


Kramar Ingela 

 
 
Ingen bild

En vän

20 december 2011 22:29

Hejsan Ingela! Jag skänker alla mina tankar till dig och jag tycker oerhört synd om dig och jag förstår inte att en sådan snäll och god person som vad du är får lida så mycket, Vissa människor vill bara se dig lida tydligen,men glöm bort dom personerna som gjort dig illa för dom är inget att ha. Jag måste också tillägga att du är en fruktansvärt stark person glöm aldrig det. Det finns många vänner runtomkring dig och du vet idag vem du kan lita på... Många kramar till dig och din familj

Ingela

20 december 2011 22:40

Hej!
Tack så hemskt mycke för dina rader :) Det värmde i hela mitt hjärta att få läsa dessa rader ♥ Jag vet exakt idag vem jag kan lita på och vem som man inte kan lita på det har visats sig och det är jag oerhört glad för :) för människor som går bakom min rygg är absolut inget att ha och det har visat sig vilka som gör och har gjort det. Men du ska ha stort tack för att du förgyllde mitt hjärta :) Kram Ingela

 
Ingen bild

Annelie

21 december 2011 13:24

Kram

Ingela

22 december 2011 06:13

Tack o kram tillbaka :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards