Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ingela - 5 december 2011 22:29

Hejsan på er =)


Idag är det Måndag och det är lördag för mig *ler*idag har jag haft klipperi klippera för min älskade   hoppas att du blöv nöjd :)) och det vet jag att du blev :))  det är så att jag är ledig i morgon :)) Oj så skönt det ska bli :)) Städ dag med andra ord ;) och lite myspys ;))



Härligt att Lule fick med sig 2pinnar idag :)) men det hade varit roligare om dom hade fått tre pinnar *ler*

Annars har dagen varit kanonbra har fått massor gjort på jobbet o hemma :))

till min underbara familj Jag älskar er av hela mitt hjärta   ni är bara bäst  



Idag så känner jag mig bättre men långt ifrån bra ;( men sakta men säkert så tar jag mig fram ;)

Det jag hade önskat mig mest just nu det är att min älskade kära mor hade varit här hos mig just nu men så enkelt är det tydligen inte :(


Jaaaa vad säger man livet är en gåta ...


Det som jag mest är besviken på det är att man ställt upp med allt vad man har och kan och att man har inget mer att ge :(( och det värsta det är att det sugs mer än vad vi någonsin kan ge :(( och det bara fortsätter och denna/dessa människa tror att det är bara att fortsätta NÄ det är sjukt vad människor kan göra och bete sig för att få det dom vill :(( Jag vet snart inte vad jag ska göra ;((

eller rättare sagt jag är slut som människa med vad jag kan ge av mig själv :((  Du/ni har sänkt mig totalt ... och det värsta av allt, det är: att jag kan inte hjälpa någon annan människa med vad jag vill :((

 

Men vissa människor är ju på det viset :( Huvudsaken är att dom får hjälp och uppmuntran ... så skiter dom i om människan som hjälpt dom behöver hjälp någon gång ... Huuvudsaken är om DOM behöver hjälp och ta sig fram här i livet ... om det så vore på falskhet ...

Och det värsta det är .... Det är människor man hjälpt så jävla mycket ... och man har inte haft ett skit tillbaka ... Jag säger bara FY FAAANNN ... Ni är så jävla falska som människor ... och vissa tror att ni är så bra och ni påstår att ni är ärliga *ler* det är fan skrattretande ... jag tycker så jävla synd om vissa människor så det är hemskt ...


Jag har gjort mycke fel och brister här i vår herres hage men jag står för dom ... men vissa gör ju inte det ... för dom är så rädd för vad som kan hända och jag kan bara säga OJ DÅ om saker och ting skulle komma fram ...................................... Då skulle ni vara rätt ensammen i denna värld kan jag bara lova ...

Snacka om falskhet på hög nivå .................   men ni får ju leva med det själv ... och jag hoppas på att ni har sömnproblem varje kväll och att ni har ont i magen ... för jag kommer inte att hjälpa till nå mer ...



Nu ska jag avrunda mig men ta och tänk efter på hur ni bete er ... för jag kommer hädanefter att bete mig lika dant tillbaka som ni behandlar andra så får ni känna på eran egen medecin ................................................


Stora kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards