Alla inlägg den 1 december 2011

Av Ingela - 1 december 2011 13:44

Hejsan på er =)

 

Idag är det Torsdag och det är den första december :)) Oj vad tiden går ...

Äntligen är bänkskivorna på plats :)) Så nu ska jag snart storstäda :)) men först tänkte jag skriva av mig lite ...

Jag har snart ingen ork o energi kvar :( är det nån som vet vars jag kan få tag i ork och energi ???

Jag känner att mitt ljus i tunneln försvann :((  här har man ställt upp och varit så jävla snäll på alla det sätt och vis och har stöttat och hjälpt allt vad jag kunnat och vad fick jag för det ..................................................
... det är så jävla sjukt så att det finns inte ord att förklara hur sjukt det är :(( om du läser detta så hoppas jag att du sover riktigt dåligt om nätterna pga av vad du har gjort ... men som sagt var räkna med att ja kommer att göra allt som står i min makt med både lagar och regler för att du kommer att få betala och den räkningen kommer inte att vara billig det säger jag bara ..................................................
..................................................
..................................................
.........

för att en sjukare människa har jag inte stött på :( Du behöver vård ........................................



Jag måste avsluta mitt skrivande nu för att jag måste städa nämligen ;) det gör sig inte utav sig själv tydligen ;))


Stora kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards