Alla inlägg den 10 december 2011

Av Ingela - 10 december 2011 17:55

Tjenixen på er =)

 

Idag är det Lördag och det har snöat i flera dagar nu ;) nog ville man att snön skulle komma men han där uppe behövde ju inte släppa loss allt han verkar ha på en gång *asg*

Idag har vi varit på basket och dom är bara för duktiga dom små liven :))  

Sedan kom vi hem och nu är det hockey för hela slanten ;) håller tummarna på att dom fixar detta i kväll ...  

Lillgumman är på kalas och jag sitter här en stund och lilla gubben sitter framför   och ser på hockeyn :)) jag har suttit där jag också men då fastnade jag här *ler*


Jag förstår inte att vissa människor måste bara stå och skvallra och prata en massa om vad den har gjort eller vad den gör eller har du hört osv osv snart tror jag att jag ska ta och berätta när jag går och skiter om dagarna så får dom den informationen också *ler* Helt otroligt att man orkar hålla reda på vad alla andra gör och håller på och inte gör ...

säger då bara det ;) Tror att man ska hitta på nåt så att dom får ännumer att prata om *asg* hitta på nåt och låta det gå vidare och se vars det hamnar *asg* för man vet ju vilka som håller på *asg* och vars det hamnar *asg*


Livet annars känns som om att det finns mycket man kan göra för att gå vidare i vissa bitar, ska bara ta och stärka mig själv lite och ta det på en andra nivå och se vars det bär iväg ;) Har fått en del hjälp i ärendet och kan snart börja akt två om man säger så ;)) Vägen dit blir väldigt lång men den kommer att sluta väldigt bra :)) Har många vittnen om man säger så :) så det här kommer att bli väldigt bra :)) och en upprättelse kommer att komma och denna väg kommer att få ett slut ... även om det inte känns så nu ... så ser man ändå ett ljus i allt det mörka ... Nu gäller det bara att sätta upp en ribba och ta sig över den ;) men i och med att jag har väldigt mycket kärlek från min familj och mina älskade vänner   så kan detta bara sluta på ett sätt och det är att man tar sig över den höga ribba som finns och få ett avslut ... :))

Jag säger bara tänk om mina mamma hade funnits bredvid mig just nu i vår värld, då hade hon stöttat mig till hundra procent kan jag lova och det som är så hemskt det är att hon vänder sig i graven just nu över vad denna människa har gjort :(( så nu är det bara att kämpa på och ha henne i tankarna så ska det här gå bra  

Man kan säga man märker vilka som är ens nära och kära    kan jag lugnt säga och dom som inte bryr sig dom kan gärna stanna kvar där dom befinner sig för dom kommer jag inte att lägga mer tanke åt hädanefter ... och så är det och så kommer det att bli ... man kan få många chanser här i livet utav mig men inte hur många som helst  och nu har tåget gått för vissa kan jag säga ....... 


Nu ska jag ta och dammsuga lite *ler* vilken härlig Lördagskväll va? Absolut jag får i alla fall tillbringa den med dom som jag älskar mest i hela världen      

pzzz glöm ej bort att leva DITT liv och ingen annans ;)


Stora kramar Ingela     

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards