Alla inlägg den 12 december 2011

Av Ingela - 12 december 2011 19:07

Hejsan på er =)

 

Idag är det Måndag och  man har en ny vecka framför sig :)) med nya förutsättningar och nya utmaningar :))

Idag har det varit full rulle på jobbet och som tur är så är man ledig i morgon :)) Tummen upp för det ;) sedan är man inte ledig förrens det är julafton ;) det är ju tur då vet man vad man gör framöver *ler*


Jag ska nog ta tag i att baka även hemma tror jag :) men man är gode trött på att baka när man kommer hem ... jag tror att det får räcka med att baka på jobbet *ler* ;)) Det finns att köpa på affären *ler*


Nu har man varit och hämtat mina älsklingar och så har man fått mat i magen o lite efterrätt så kan man ha det bättre ;) tror att jag ska hoppa ner i badet och njuta av att livet går upp och ned ;)

Lite kul är det att se att har man skrivit nå speciellt här på bloggen så rasslar det till som en liten löpeld på läsarsidan *asg* stapeln är i toppen ;)


Nu ska jag gå och njuta av vad livet har att erbjuda :))     för det finns mycke glädje också må ni tro ;) även om det finns vissa människor som är som ett svart hål för min del ...

Nä men som sagt var det är bara gå och njuta av vad livet har att erbjuda :))


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards