Alla inlägg den 13 december 2011

...

Av Ingela - 13 december 2011 22:48

Godkväll på er =)


Nu är det luciakväll och dagen går mot sitt slut   jag har haft en bra och mysig dag måste jag få säga :)) Mina älsklingar   sover och jag sitter här och ugglar *ler* jag ska snart ta och krypa ner jag också så att man orkar med morgondagen :)) massor som ska göras i morgon både på jobbet och hemma  :)) men härligt att få känna att man lever :)) nog för att man har fått känna på det den senaste tiden tycker jag ... Nu vill jag ha en massa glädje och lycka in i mitt liv också :)) Nog för att jag har det men den senaste tiden har jag fått bara känna till tråkigheter och energin min har flödat till det :( så nu är det bara att bygga upp min energi med glädje och lycka igen :))  

Nu är det bäst att jag avslutar skrivandet för annars sitter jag här till imorgon och hur pigg är jag då *ler*


Godnatt på er och sov så gott kramar Ingela

Av Ingela - 13 december 2011 13:14

Hejsan på er =)

 

Idag är Tisdag och när man stiger upp på morgonen så ser man ut ... så är det plask plask utav den snön som har kommit :( Jajja hoppas att dom hinner ta bort lite utav allt slask för tänk om detta fryser på ja usch så vägarna kommer att se ut :( det är med andra ord ett jädrans skitväder ... ;)


Jag har myst sedan mina älsklingar    farit till jobb och skola :)och det kändes som om man behövde det :) för nu är man inte ledig förrens på julafton nästa gång ;) bäst och passa på om man säger så *ler*

Nu gäller det att man får lite julstämmning i kroppen också ... men i år vet jag inte vars den har tagit vägen ;) Man får tända lite ljus och lyssna på lite julmusik tror jag ;) kanske den kommer då :))






Nu ska jag gå och fortsätta mysa ;)


Kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards