Alla inlägg under juli 2011

Av Ingela - 3 juli 2011 18:35

Hejsan på er =)


Idag är det Söndag och det har varit jobbdag idag nu har man ätit middag som lillgubben har gjort iordning :)) Puss på dig och det var supergott kan jag säga :)) det är som skönt när man har jobbat en hel dag och komma hem till färdiglagad middag  :))


Nu ska jag fortsätta och dansa med dammsugaren och moppa lite ;) det är lika bra att inte ha någon slö minut för då blir man så trött ;) men en liten minut får det bli ioch med att jag sitter här och skriver *ler* men sen är det bara att fortsätta och göra lite nytta ;))


Till helgen ska man på semester i 2dagar *asg* sedan är det 2veckors pass igen med att arbeta ... sedan ledig en helg igen och så fortsätter de om och om igen *ler*

Så efter helgen kommer det bli hur tomt som helst :(  bara lilla jag och marsvinet Sara är hemma ;) men jag kommer att jobba jobba jooobba så det går nog bra ;) Mina älsklingar är på semester då  saknar er redan fast ni är hemma nu *ler* Jajja det kommer att gå bra :)


              Nu har jag skrivit lite så nu avrundar jag med att säga

                      "Man lär så länge man lever"

 

                            Kramar Ingela   

Av Ingela - 2 juli 2011 18:41

Hejsan på er =)

 

Jag har nyss kommit hem från jobbet och det har varit en lång dag och hur mycket som helst att göra idag :) men det är hur roligt som helst :)) och det är huvudsaken :) men inte ska jag åka buss många gånger kan jag lova 3timmar senare kommer man hem :( jajja sånt är livet ibland ;)


Nu håller jag tummarna och tårna på att det går hur bra som helst för lillgumman och tjejerna :) Hejja Hejja   


Imorgon jobbar jag också så då kan man inte heller fara och kolla på nån match 

:( men tack för att det finns telefon och data ;)

Nu ska jag hoppa in i badet och ta det lite lugnt tror jag innan min älskade familj kommer hem :)   saknar er

Nu avrundar jag med skrivandet för idag men ha en fortsatt trevlig kväll på er :)


Kramar Ingela  


 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards