Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Ingela - 11 juli 2011 23:23

Hejsan på er =)

 

Nu är det Måndag och det är en hel vecka sedan jag har skrivit fy bubblan också ;)

Jag har verkligen inte haft tid med skrivandet för jag har jobbat så in i bomben och kommer att göra det här framöver :) så ni får ha lite överseende för detta faktiskt *ler* Jajja ingen har tvingat er att läsa det jag skriver *ler*


Jag har haft en underbar helg synd bara att den tog så snabbt slut bara, ville inte att den skulle ta slut någonsin :) Nu idag så har jag haft en 14timmars dag jobbmässigt och imorgon likaså det känns lite i kroppen faktiskt men roligt är det och det är ju huvudsaken :))


Jag saknar mina älsklingar hur mycket som helst   men jag vet att ni har det helt underbart skönt och det är huvudsaken :)) Kan säga att et är gode tyst hemma *ler*


Jag har inte så mycket att berätta om för jag jobbar bara ;) funderar på att gå och sova faktiskt så att man orkar stiga upp före tuppen även i morgon

men ska försöka att skriva några rader till ;))


Tankar och funderingar ...

 

Idag så har jag tänkt på min mamma hur otroligt mycket jag saknar henne och att det var så länge sedan jag fick krama om henne och höra hennes otroligt roliga skratt   Men det är tur att hon finns i mitt hjärta  


Att jag har tur att jag har en sådan underbar familj som jag älskar över allt på denna jord    



”Om sanningen ofta byter ägare blir den till lögn”


Det finns en blomma vit som snö
kan ej vissna kan ej dö
Den blomman känner
du säkert igen
sann vänskap heter den

 

Blir du älskad ... älska tillbaka
blir du sårad ... såra ej igen
blir du bortglömd ... låt det vara
du finner snart en bättre vän ...

 

Nu måste jag ta mig i säng ... men hoppas att ni sover gott och dröm sött :))


Kramar Ingela



 






  

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards