Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Ingela - 4 juli 2011 23:39

                               Tjaba på er =)


               Lite bilder på dit vi brukar fara när vi rymmer från stan ;)



                                           

                            Förtältet till vagnen =)



                                           

                                        Utsikten från vagnen =)



                              

                       Där vi brukar bada och fiska =)



                             

                                     En liten skymt av vagnen =)


   

                           

                              Våran goo vovve =)  


   

              Kramar Ingela




                                        



Av Ingela - 4 juli 2011 18:39

Tjenixen på er =)

 

Idag är det Måndag och det har varit full rulle hela dagen det har blivit ett 12 timmars idag ;) så dagen har blivit lång och än är den inte slut *ler*jobbar drygt 1timme till  ;) Så ikväll somnar jag när jag kommer innanför dörren *ler* Jajja det blir nog bra sova kan man göra senare i livet :))


Just nu sitter jag och har lite paus så då passar jag på att skriva några rader :) mellan varven ;))


Till helgen ska vi passa på att fara till vagnen och sova där ... och det ska bli otroligt skönt att få komma bort från stan även om det är under helgen :)) man får passa på och njuta ordentligt kan jag lova :))och man kan kanske fara och få sig nån fisk kanske ... håller tummarna att det blir fint väder också :)) Jajja skönt ska det bli i alla fall ... det är man värd kan jag lova :))

Sedan när jag far hem så stannar mina älsklingar kvar :( för dom har semester nämligen ... skönt att dom får vara lite lediga det är dom verkligen värda :)) men oj vad jag kommer att sakna dom kan jag lova ....     


Nä nu måste jag jobba lite så ha det så bra och hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll ...


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards