Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Ingela - 13 juli 2011 18:01

Tjaba tjena hallå på er =)

 

Idag är det Onsdag och livet leker *ler* kan det bli bättre ;) Absolut kan det bli det om mina älsklingar komer hem   Saknar er otroligt mycket   

Snacka om att det är tyst hemma utan er ... men jag har mina underbara vänner som håller mig sällskap :))       


Just nu så sitter jag åter igen *ler* på jobbet och skriver en stund :) och jag kan säga att det är väl inga större förändringar sedan igår kan jag säga ... idag har jag jobbat hela dagen och än är jag inte färdig för dagen det är ett par timmar kvar:) Jag funderar på om man skulle ta och kolla upp nå resor kanske och se om man kan ta sig någonstans i världen ;)


Tankar och funderingar ...


Tänk vad tiden går fort vi är inne snart i mitten av Juli och snart är det höst och kallt ;) men hösten kan vara en jätte fin tid om inte annat ... mysigt när det börjar bli mörkt och man får tända värmeljus här och där och få mysa ihop sig med sina älsklingar   


Nu ska jag dra men krama om varandra :)


Kramar Ingela













Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards