Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Ingela - 15 juli 2011 12:10

Hejsan på er =)


Idag är det Fredag och solen skiner   :) Men jag säger Usch och Fy :( inatt så slog det till ... och mest troligt fick jag matförgiftning utav en mögelost för natten blev inte rolig :( sov inget typ :( har bott på toan i princip ;)  


Men lyckan är när man får sånna här meddelanden :))   

Från lillgumman: Älskar dig , Saknar dig


Jag älskar dig också och jag saknar dig i massor  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Pussar och Kramar i massor ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Nalle Puh och Nasse sitter på en klippa med utsikt över havet.
Plötsligt vänder sig Nasse och ser in i ögonen på Puh,
och börjar gråta.
Puh ger honom en varm kram och håller hans tass i sin.
Så frågar Nasse, "Kommer du alltid att älska mig, Puh?"
......Puh fäller en liten tår i havet och säger:
"Nasse, den dagen du hittar den tåren igen,
då ska jag sluta älska dig

Tankar och funderingar =)


Absolut har jag det idag också ;)

Jag kan börja så här ;)

Det finns en kvinna som har för nöjet att sitta och prata skit bakom ryggen på folk och inte nog med det ... denna kvinna kryddar osanningar hit och dit 

:(  Men det kan du ju gott fortsätta med ... sanningen hinner alltid i fatt dig förr eller senare ... Men det är ju synd att denna kvinna gör det mot dom flesta i sin omgivning ... Det är ju tragiskt måste jag få säga att man måste prata skit om andra för att må bra själv utav det ... då måste det ju vara nå fel uppe i planeten måste jag allvarligt säga ...

Jajja jag säger då bara det haha lite sjukligt är det i alla fall ... jag bryr mig inte överhuvudtaget och jag vill inte ha kontakt med sånna människor så enkelt är det... men ville få det nerskrivet i mina tankar och funderingslista *ler* här på bloggen ... så att det är sparat ... sagt och gjort nu finns det ...

och jag hoppas att du läser vad jag skrivit och tar åt dig ... för jag tror inte jag har träffat en falskare person som dig som lever på att skada andra ... fattar inte hur du kan stå ut med dig själv ... Nog om detta ...


Jag har ett par vänner som ska köpa en lgh eller ett mindre hus på Kanarieöarna som sa till mig ... när vi köpt den så är det bara att komma och vara där när det passar dig/er  det är ju guld värt ... så absolut ska vi göra det :)   Kramar till er för att ni är så goa vänner och har varit det i många år och hoppas att vi har många år kvar tillsammans  Vad passar inte bättre än detta citat :)


Jag gav dig tio rosor och sa: Vår vänskap ska vara hel tills den sista rosen dör.
Du sa: Men jag vill inte att vår vänskap ska dö. Jag log mot dig och sa: Ta det lugnt, den tionde rosen är av plast ;)
Kopiera denna om du har vänner som du inte vill förlora! ♥ ♥ ♥


Nu måste jag avrunda min tankeresa i bloggen för idag ;) men jag återkommer med mer tankar och funderingar en annan dag *ler*


Sedan vill jag passa på att önska er som får semester eller får ledigt i helgen  ha en underbar semester och helg och även ni som går och våndas för att komma tillbaka från semestern hoppas att ni haft en bra semester :))


Kramar Ingela



 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards