Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Ingela - 24 juli 2011 19:39

Hejsan på er =)


Idag så har det varit regnigt väder    och lite åska och det behövdes verkligen, för det har varit så torrt ;)

Och sedan säger jag bara ♥ MINA ÄLSKLINGAR ♥ har jag fått med mig hem idag  ♥ ♥ ♥ Oj vad jag har saknat dom ♥ ♥ ♥ ♥ Nu är dom hemma ett par dagar i alla fall :))))


Jag har inte hunnit skriva på flera dagar här på bloggen ... men jag har jobbat så mycket och varit så trött när jag kommit hem, så jag har bara inte orkat skriva eller rättare sagt inte idas ;) men nu sriver jag lite ...


Först och främs måste jag skriva att ...

Varma tankar och stora kramar sänder vi er drabbade i Norge ... i den ofattbara tragedin som har hänt  ♥ ♥ ♥ ♥ vi är med er med våra hjärtan  ♥ ♥ ♥ ♥

 

Saknar vagnen och ligga och mysa i =) men vi kommer snart tillbaka till lilla prinsessan *ler*


Nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar så jag får önska er en fortsatt trevlig kväll :)


Kramar Ingela

 




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards