Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Ingela - 30 juni 2010 10:38

Hejsan svejsan på er !


Igår så var det tisdag och vi var på fotbollsmatch med tjejerna , dom spelade mot Sunderbyn ... dom var så duktiga :)

for en sväng och handlade och plockade undan lite ... allmänt en vanlig dag... är inte direkt på nå skrivhumör så det blir kort inlägg idag ;)


Idag så steg jag upp kl:05,40 och Benke vaknade då tänkte jag näää jag tror att jag går och lägger mig och sover en stund extra idag för det var inte så bra väder ute och Pontus och Emmeli sover fortfarande ;)

Sagt och gjort Benke for till jobbet och jag gick och sov igen ;))    tror att jag såg i syne när jag såg att kl hade hunnit bli 10,20 när jag vaknade igen *asg* jajja jag behövde den sömnen tydligen så nu är det bara att börja tvätta tvätt och dammsuga och skura lite som ska göras , det blir lite som en innedag liksom ... men det kan vara skönt det också   ...


Nu ska ni ha en riktigt bra dag ...

Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards