Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Ingela - 18 juni 2010 09:59

Hejsan svejsan på er !


Vaknade kring sex tiden då Benke steg upp for med han till jobbet så jag kunde ta bilen idag ... hade tänkt att vi skulle fara till Boden och kolla på stan deras om det fanns nå kul , dom skulle ju ha nå jippon där idag :)

Och passa på att hälsa på Sara kanske , hon ville att vi skulle ringa när vi kom dit   så då gör vi det :)) ...


Sedan har jag tränat hunden och dammsugit och plocka undan lite , så morgonen har börjat med full rulle ;)

Och nu sitter jag här framför datan och skriver lite så att man får en liten paus och pusta ut   


Dagen har ju knappt börjat än så jag kan skriva om gårdagen lite kanske ......

Vi var till muset jag och Emmeli och Mira och sedan när vi varit där så for vi och köpte lite glass och kollade in stan lite , sedan for vi hem och gjorde iordning lite mat och när Benke kom hem så käkade han och sedan for han till sin syrra för att hjälpa henne att flytta ... :)


Jaaa det hände en massa saker orkar inte skriva om allt ;)) men en del skriver jag om :)


Nu inväntar jag Jessica så vi kan dra iväg till Boden någon gång ;))


Nu avslutar jag srivandet för jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt jag tar det någon annan dag ;)


Ha en   dag och en fortsatt trevlig kväll kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards