Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ingela - 19 juni 2010 20:15

Hejsansvejsan i regnet !


Idag har det bara regnat regnat och regnat och sedan regnat typ ... man blir så less på regnet nog för att det behövs men måste allt komma på en gång typ :(


Har varit och handlat och spelat lite så man vet ju inte man kanske sitter och är miljonär ;) kanske ... ja ja men man kan ju få drömma ;))

Har färgat håret i massor av färger tyckte jag men det syntes bara lite fram bak blev det ljust *asg* jajja det finns mer färg på affären ;))


Har sett lite på kronprinsessan o Daniel i dag det gick ju inte att missa det var det ända man kunde se på tv typ *asg* jajja dom var så söta   ... :)


Från det ena till det andra var igår och fick middag hos svägerskan kycklingen var den godaste jag har ätit på länge faktiskt ... den var så mör och god kryddning var det också på den .... hon har flyttat och vad fint det var där skulle lätt kunna tänka mig att byta med henne och flytta dit ...  ;))

Jag har bara en sak att säga SLUTA regna nu.... :))

nä då ... regnet det bara öser ner tralla la la la la la la la

Jajja det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder *ler* ...  jag vet ;)


Nä nu får ni ha det så bra och var rädd om varandra

Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards