Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Ingela - 22 juni 2010 09:07

Hejsan svejsan på er !


I dag blir det full fart under skosulan :))

Jag har varit lite dålig med uppdateringen ;) men ni som är nyfikna kan ju alltid slå en plingeling på telefonen så slipper ni ju undra vad jag håller på med .... ;)


Igår hade jag min pappa här han hade varit i sunderbyn för att hälsa på Marianne som har varit jätte dålig så hon ligger inne på sjukhuset för observation ... men hon mår lite bättre i alla fall och det är ju skönt det då i alla fall :))


Idag verkar det bli lite bättre väder är lite less på det dåliga vädret måste jag säga men det blir säkert bättre får vi ju hoppas på ;)

Ska fara och träna Buster och sedan ska jag ta och fara och göra bort lite ärenden och sedan hade jag tänkt att börja måla och städa lite , slänga skräp + mycket mer hade villa utöka dygnen lite timmarna verkar inte räcka till tycker jag ;))


Måste kolla på några presenter    till min Pappa och Lasse som fyller år på Torsdag    ...  jajja jag hittar på något det löser sig alltid på ett eller annat sätt ... :))


  solen skiner lite titt som tätt kan inte säga att det är molnfritt för det är det inte + att det blåser i vanlig ordning så det känns kallt ute ...


Nu måste jag börja dra iväg om jag ska hinna med allt som jag tänkt idag ...



( " Vänner Välkomna Ogräset får boka tid ... " )


Ha en underbar dag och ta hänsyn till varandra   

Kram Ingela 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards