Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Ingela - 10 juni 2010 11:45

Tjenixen på er !    


I går så var det full rulle ifrån morgon till kväll    dagen började på morgon Emmeli for i väg till skolan och jag for och tränade lite sedan kom jag hem och tog med mig hunden och for och tränade han   ...

kom hem och dammsög och dansade med moppen lite ...


Emmeli kom hem från skolan och vi cyklade till stan och inhandlade lite sake både till examen och till fotbollen   som startar för henne på Söndag med cup i hemmingsmark och på måndag 1:a seriematchen det blir både kul och intressant att följa ... dom är så duktiga må jag säga ...   


Sedan var det bara hem och göra mat och göra i ordning inför fredagens examen och inför Saras student pressent ;)...

Sedan körde jag Sara till sunderbyn för hon skulle dit och träffa sina vänner och sedan på natten var det dags för hämtning av Sara och sedan var det bara att logga in hos John blund   ....



  I dag började det med att Emmeli for till skolan och jag följde med för att hämta lite kläder som hon har haft som extra med sig dit ... När jag kom hem så kom Pontus förbi och hämtade sin skjorta och så berättade han att han tar examen idag och han skulle åka i en gul bil så när han var på väg så passade jag på att knäppa kort på bilen och han/dom     ...


      



... sedan bar det i väg och träna hunden och sedan har jag plockat undan lite

och gjort bort lite ärenden och nu är kl : 11.45 så nu måste man få i sig lite lunch och sedan är det bara att invänta lill gumman    då ska vi fara in till stan och köpa det som jag missade igår...


Så nu får ni ha en skön och bra dag i solen  ... och ni stressa inte ihjäl er ni som har mycket att göra ... jag lovar ni hinner det ni ska ... andas mellan varven ;))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards