Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Ingela - 28 juni 2010 11:06

Hejsan på er !


Jag säger bara vilket väder det blev på midsommarafton   så skönt det blev :))

Vi var och hämtade min Pappa och sedan så käkade vi lite sill och potatis och sedan drog vi i väg till hägnan och där var det så mycket folk har inte sett så mycket folk där någon gång tror jag ... men det var jätte mysigt och roligt ...

Efter det så for vi hem och började göra i ordning inför middagen och Jessica med familj kom och sedan käkade vi gott och satt och pratade och lekte lite och mös i det goooa sommarvädret och sedan gick man och la sig :))


Lördagsmorgon så steg vi upp och käkade en goo frukost och sedan så for man och handlade någon film som man kunde se på under kvällen och dammsög lite och plockade undan lite och satt och pratade med min pappa lite och körde hem han och sedan hoppade man ner i soffan och mös med lite godis och film :))


Söndags morgon så käkade vi och sedan tog man hunden på ett träningspass och sedan plockade lite och diskade lite och tvättade lite och for och hälsade på Lasse lite jajja det blev lite här och där *asg*


Idag mådag så har jag sovit ut lite längre vaknade faktiskt kl:07.15 annars vaknar man kl : 05,30 typ Emmeli lät jag sova länge hon vaknade kl: 09,45 hon tyckte det var skönt :)) hon steg upp och hoppade in i duschen fikade och gick och hälsade på Julia så hon kommer snart så ska vi käka lite lunch ...

Sedan ska jag röja lite och plocka undan lite och funderar på att börja måla lite tror jag men det är bara i tanken än att måla alltså *asg*


Jag ska komma med lite bilder sedan :))


Sedan känner jag att jag är så jä...la irriterad   på vissa människor så att man vill spy tror jag   ...  jajja man ska inte hänga upp sig på allt ogräs det finns sånt över allt som sprider sig med vinden här och där och planterar sig här och där och tror att dom gör det smdigt men säger bara en sak håll er på eran egen halva och kolla om det finns plats där ... för jag vill inte ha något ogräs på min halva ...


Nu ska ni há en trevlig fortsatt dag och hoppas att ni som fått semester får en bra semester med mycket sol och värme   och   ...


Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards