Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Ingela - 30 maj 2010 15:42

Hejsan på er !


Vill bara säga GRATTIS till alla mammor där ute :))))

Idag fick jag en riktigt gooo frukost utav världens goaste dotter + att hon skrivit och ritat ett jätte gulligt kort och en teckning + blommor och presenter :))) ...

snacka om att hon är det finaste som finns   Jag älskar dig min dotter puss och kram på dig :) ...


Efter en sån morgon så fortsatte dagen med att fara på stan en sväng köpte oss lite glass och gick runt och kollade lite , for och handlade lite så nu ska det bli gooo middag också ;)


Självklart buster har fått springa sin vanliga runda ... tro inte att han har blivit GLÖMD och han fick sig också gooo käk idag ...


Sadan har man dansat med dammsugaren så den fick också sig en sväng om *ler*


Nu ska jag sluta skriva lite för nu fick vi främmande så ha det så himmla bra på MORSDAGEN ...


Kramar tll alla / Ingela

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards