Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Ingela - 22 maj 2010 20:36

Ja men hallå alla människor   då har man satt i gång att börja blogga *asg*,

få se hur det går och funkar :) . Jajja  det finns ju en och annan

som verkar villa veta vad jag sysslar med på dagarna   .....

I dag är det Lördag och jag/vi började morgonen med en riktig gooo frukost och sedan gjorde vi oss i ordning för en cykeltur till stan för att titta när dom sprang , och jag säger vad duktiga folk är som springer runt så långt :) .

Och sedan köpte man lite småsaker här och där som man alltid gör när man är på stan,jag kommer aldrig hem tomhänt :) tycker jag.

En riktig goo middag blev det också .....

Sedan var det bara cykla på hela vägen hem , väl hemma en cykeltur med Buster (hunden) så han fick sig motion han också :)  .

Lite dansa med dammsugaren och moppen svansande baki sen blev det lite spel på Face   ...

Jessica kom och hälsade på ett tag, hennes gubbe satt och kollade på sport på dumburken och då passade hon på att smita över ett tag ... kram på dig ;) .

Nu får det räcka för idag tycker jag ... återkommer en annan dag :) ....

 Nu är kl : 23.13 prick och nu är det bara att logga in hos Johnblund   

så God natt på er och sov gott .

Kram Ingela


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards