Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Ingela - 26 maj 2010 18:02

Hejsan på er !    


Idag vaknade man till ytterligare en dag vars det var tråkigt väder :( ...

och att man håller på dra på sig nån förkylning tror jag  ... men man ska inte känna efter då håller man sig frisk :) *ler*.

Men då blev det en kanondag för bakning, så fram med alla saker plåtar och formar och framför allt har man allt hemma ... nå inte , då var det bara att hojja upp på affären och handla det som saknades, till slut kunde man sätta igång   ,och jag bakade lite utav varje ;) ... och snart kollade jag vad klockan var och upptäcker ojojoj ... vad klockan hade rusat i väg det var bara att börja med maten så här har det varit fullt ös på diskbänken kan jag lova ;)

här är 2st utav sorterna   

     Så nu måste man provsmaka;)



Så nu måste man ta och träna lite med Buster ... ta en runda ...


Visst ser det ut som om han vill springa lite    *asg* ... jajja efteåt tycker han nog det  ;) då får han ju vila lite :) .

Tjolahoppsansa nu blir det inge mer skrivande för idag ... så ha det så bra och trevlig fortsatt kväll på er ...

Kram Ingela


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards