Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Ingela - 24 maj 2010 19:45

Tjenixen på er !

Det har hunnit bli Måndag och det första man ser ute när man stiger upp är trist väder och inga fåglar som kvittrar ute bara grått och tråkigt, det kändes som om det var höst ute :( ...

När Emmeli for till skolan så for jag och tränade   +  att Buster fick sin träning :) ,  man skulle ha tagit skoteroverrallen och mössa på sig idag *asg*  man har fått försmak på den goooa värmen som vi har haft några dagar ... så det kändes extra kallt ute i dag tyckte jag .


Jag hade glömt dynorna ute när det börja regna och dom ääär jätte blöööta kan jag säga :)


    

Men dom torkar ju förhoppningsvis någon gång   


När vädret är så trist ute så blev det innejobb och då passar man på att baka,så det blev en goookaka till Pontus .... Hahahaha självklart till familjen också men tanken fanns hos honom :)  ..... kram på dig :)

Sedan har man dansat omkring med dammsugarslangen och hittat en massa hundhår och sand ... vet inte vart det kommer ifrån *asg* ... inte kan det komma från Buster ;) näää det kan jag inte tänka mig =) han släpper ju inge hår inte ;)

  


Från det ena till det andra ....  =)


Nu håller vi tummarna    för Anna Bergendahl att det går bra för henne i ESC nu på Lördag ... jajja hon måste ju kvala in sig först och främst och det är ju nu på Torsdag...sedan blir det på Lördag vi får se henne  förhoppningsvis ........ Jajja jag tycker hennes låt är helt ok ....

Nä nu har jag skrivit tillräckligt för idag ... tycker jag ... nu får man slänga sig i soffan en stund innan man loggar in hos John Blund så

God natt på er och sov gott   Kramar Ingela


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards