Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Ingela - 23 februari 2012 08:47

Godmorgon på er =)


Idag är det Torsdag och jag är ledig :))

och det känns jätte skönt att få ladda batterierna lite ;)

annars ska jag ha en städdag i hemmets lugna vrå *ler*


Ett jättestort Grattis kronprinsessan Viktoria och prins Daniel till tronarvingen en liten prinsessa är vad det blev :))





Denna låt är så bra och den säger så mycket   

Jag är idag så lessen över så mycke saker om man säger så :(

Det är tur att jag har människor som är bredvid min sida som hjälper o stöttar mig

jag vet inte vad jag skulle göra utan er   Jag älskar er  



När det gäller vissa människor har jag jävlar i mig redan tappat hoppet :( det kommer aldrig att bli bättre där tyvär  :(

så det finns inget mer där jag kan göra ... jag har gjort tillräckligt för att sträcka ut min hand där ... så nu drar jag tillbaka min hjälpande hand och jag kan säga att mer egotrippade människor har jag inte mött någonsin ... snacka om att tänka på sig själv ... men sitta och prata en massa skit är dom jävligt duktiga på att göra ...



Dessa rader är som finns ovanför är så sanna så sanna ...

för det är just det som vissa TROR sig veta ...



Vissa har defenetivt inte ett hjärta att vara stålt över ...

Jag är så jävla besviken på vissa jävla människor så det är inte klokt :(

Det såret som jag har fått i mitt hjärta av dessa människor kommer jag aldrig att kunna hela så länge jag lever ...



Vissa människor TROR SIG VETA så jävla mycke om mig tydligen ...

Men jag kan lugnt säga att sanningen kommer alltid fram förr eller senare till mig ...

och när det gäller vissa saker kan jag lugnt säga helt otroligt att vissa ens yttrar sig som inte ens VET någonting överhuvudtaget ;)

Nä ta och PRATA MED MIG om ni är så jävla nyfikna ... så ska jag ta och tala om för er hur läget ligger till ...... så slipper ni fundera och hitta på något som inte finns eller är ...


Varför detta skrivande om ditten och datten?


Jo för att jag är så jävla besviken och oerhört lessen på vissa människor ...

och då känns det väldigt bra att skriva ner och av sig här på min bloggsida ... för här är det så oerhört många som följer vad jag skriver ... vilket oerhört roligt att se :)) Kram till er  

Det finns säkert fler människor i vår herres hage som känner som jag och kanske läser detta och kan jag då hjälpa till på nå sätt så gör jag gärna det   jag finns alltid till hands för människor som behöver en hjälpande hand även om jag har det själv mår dåligt så finns jag alltid där   och det kan jag lugnt säga att sånna människor växer inte på träd ... tro mig jag vet genom årens lopp ... istället för att räcka ut en hjälpande hand så har dom gjort tvärt om och på så sätt har man fått svaret på vilka människor som finns i vår herres hage ...  


Nu måste jag avsluta mitt skrivande för tillfället men jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig dag/kväll :))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards