Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ingela - 14 februari 2012 22:25

Go kväll på er =)

  

Nu har snart denna alla   dag passerat ...

Hoppas att alla har haft en trevlig och mysig dag tillsammans med dom man 

älskar och gillar :)

Själv har jag tillbringat den med dom jag älskar mest i hela världen  

Jag älskar er av hela mitt hjärta  


Första delen av dagen har inte hört till den kärleksfulla dagen ...

Jag förstår inte hur vissa människor kan bete sig så jävla illa 

mot andra människor det är över mitt förstånd kan jag säga ...

och sedan kunna sova med att man har förstört så mycke för andra människor det är en jävla gåta kan jag säga ... 

Det är rent av förjävligt jag behöver inte säga nå mer om de för det är sjukt ...

Det här kommer att ta många år att förstå men jag kommer aldrig att förstå eller förlåta detta ..................................................

..........................

Men jag säger bara tur att jag har mina älsklingar  

för ni är det bästa som finns i hela världen :) Älskar er  


  


Kramar Ingela





Av Ingela - 14 februari 2012 12:57

Hejsan på er =)




Många kramar till er ska ni ha på alla hjärtans dag   

Hoppas att ni får en underbar dag :)  





  



Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards