Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ingela - 7 februari 2012 12:25

Hejsan på er =)


Idag är det Tisdag och nu har det varit väldigt kallt ett bra tag nu tycker jag ;)

Jag tycker att det får gärna bli varmare ute :))

Jag är hemma med lillgumman   som har feber och mår illa :( Men hon o jag försöker mysa så att hon ska bli friskare fortare   


Till något helt annat ;) 


 


Den lilla pusselbiten (länken) som har fattats har plötsligt hittats ...

och jag kan inte förstå hur vissa människor tänker alltså ...

det är över mitt förstånd och dessa ska kalla sig ärliga och hjälpsamma jag tror att

jag måste gå och spy ...

men men jag ska hoppa över det för det är inte ens värt att slösa energi på det ...


Plötsligt händer det ... nu har alla pusselbitar fallit på plats ... :)

Ut med gammal skit *ler* och fixa ny härlig energi :) ♥

För nu ska här rensas ...   

 

Lev livet som ni vill för det är endast du som vet vad som är rätt för just dig ♥

Rensa i ditt liv och umgås med dom som gör dig pigg och glad ... 


Så just nu så känns livet på topp och energin börjar flöda till på ett härligt sätt ;) så nu jävlar säger jag bara *ler* jag kommer snart ha energi för ett helt kompani *asg* bäst att jag sätter igång med en gång ;) Det kan ju bli förmycke energi *asg*

Nu får man börja i ena ändan och bara fortsätta framåt     


Nu är det dax  


Ge aldrig upp hoppet för det kommer en dag när det plötsligt händer  och man vaknar upp och får den bekräftelse som man sökt efter dyker upp   




 


Kramar Ingela 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards