Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Ingela - 8 februari 2012 10:55

Hejsan på er =)

 

Härlig Onsdagsmorgon :) lite kallt  men man får ju se solen :) ♥

 

  

 

Lillgumman   har ingen feber idag så mycke mys och ompyssling   

 har gjort henne frisk  

Nu ikväll blir det jobb och sedan är det bara att tuta och köra :))

Jag jobbar hela helgen och sedan är det bara att tuta och köra så länge det bara går   

Jag får jobba och umgås med mina   

Tillhörande: På Svenska


Tillhörande: På Svenska


Idag känner jag mig fridfull och glad och en massa energi :))

Jag har haft en jobbig tid några månader med en massa svek :( från en person bland annat som inte gör rätt för sig och jag önskar inte ens min värsta fiende det jag har fått igenomlida ... för det har varit fruktansvärt jobbigt måste jag få säga ...

Men jag har sett vem som finns vid min sida ännu en gång

och jag kan säga att ni är helt underbara som människor   

och jag är fruktansvärt lycklig lottad som har er vid min sida ska ni veta  

Älskar er    

Så igår när jag skrev om

Plötsligt händer det ... nu har alla pusselbitar fallit på plats ... :)

då föll allt på plats och jag känner en befrielse

när det gäller vissa saker och en lättnad när jag inser att allt har fallit på sin plats ...

Jag är oerhört glad att jag fick inse vem/vilka som inte ska befinna sig bredvid mig om jag säger så ... "bättre sent än aldrig" och det är jag oerhört lycklig för ...

Nu är det bara att se framåt och lämna det som varit och börja om på ny kula ... 

"Detta är första dagen på resten av mitt liv" 


Tillhörande: På Svenska


Nu har jag lärt mig läxan om man säger så ;)

 

Nu måste jag ta och röra mig så det blir inge mer skrivande just nu men jag återkommer :))

så undertiden får ni ha en fantastiskt bra Onsdag  


Kramar Ingela 



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards