Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Ingela - 26 juni 2011 14:45

Tjenixen på er =)

 

Nu är det Söndag och solen skiner utanför och midsommarhelgen har susat förbi :) vi hade en skön och mysig midsommar afton med goa vänner till hands   och det blev ett jättefint väder på kvällen så att man kunde tillbringa kvällen ute med god mat och efterrätt ...

Lördagen susade förbi också och på kvällen så for vi på tivolit med våra goa vänner och barna hade så roligt att dom mådde jätte illa när vi skulle hem och det är ett tecken på för mycket karusellåkning *ler*

Nu är det Söndag och vi har haft en bra och skön dag med pyssel med lillgumman och nu ska vi nog fara på Max tror jag för att fortsätta att mysa :) det känns som en helt otrolig bra känsla tycker jag :))     


Tankar och funderingar ...


Jag har fått en bekräftelse på en sak under helgen som gått och jag kan säga en sak och det är ... Jag kommer aldrig mer att lita på den människan igen i och för sig så har jag inte den människan i mitt liv nu och det kan jag säga att det är jag otroligt glad för ..................................................
............................

"Så efter regn kommer solsken " och det kan jag säga att det stämmer verkligen det citatet   tror jag ska göra om det citatet till en person och det kommer att vara "Så efter solsken kommer regn" .........................................

Jag kommer att bli som en böld för denna person kan jag lova ...

Jajja nu ska jag avrunda med att fara och mysa på Max med min goa familj  


Fånga dagen =) Kramar Ingela 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards