Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Ingela - 22 juni 2011 22:06

Hejsan på er =)

 

Idag är det Onsdag och vädret för idag har varit lite regnigt på fm och solen tittade fram nu på kvällskvisten =) så man får hålla tummarna för att det blir bättre väder nu i veckan så att vi får en solig midsommar =)) nu när man får vara lite ledig i helgen ...


Denna vecka så har jag jobbat och jobbat och sedan har jag jobbat *ler* så jag har inte hunnit med så mycke annat, för när man kommit hem så har man varit slut i rutan kan jag lova :) Jajja man får väl en liten slant extra i plånkan som man kan lägga på räkningar *ler*

Imorgon när jag slutar så ska jag handla lite,men först ska jag hämta lillgumman så ska vi tillsammans handla lite ;) Sedan är det bara att fara hem och sova     ...



                      Tankar och funderingar för idag ;)

 

 

                                      säger bara en sak och det är

                                             hur f...n kan man

 

                                             


           Jag hoppas att alla får en superbra och mysig midsommar

 

                           

  

kramas mycket och skratta med varandra så får ni en underbar midsommar

 

 

Kramar Ingela

Av Ingela - 22 juni 2011 22:06

Hejsan på er =)

 

Idag är det Onsdag och vädret för idag har varit lite regnigt på fm och solen tittade fram nu på kvällskvisten =) så man får hålla tummarna för att det blir bättre väder nu i veckan så att vi får en solig midsommar =)) nu när man får vara lite ledig i helgen ...


Denna vecka så har jag jobbat och jobbat och sedan har jag jobbat *ler* så jag har inte hunnit med så mycke annat, för när man kommit hem så har man varit slut i rutan kan jag lova :) Jajja man får väl en liten slant extra i plånkan som man kan lägga på räkningar *ler*

Imorgon när jag slutar så ska jag handla lite,men först ska jag hämta lillgumman så ska vi tillsammans handla lite ;) Sedan är det bara att fara hem och sova     ...



                      Tankar och funderingar för idag ;)

 

 

                                      säger bara en sak och det är

                                             hur f...n kan man

 

                                             


           Jag hoppas att alla får en superbra och mysig midsommar

 

                              

kramas mycket och skratta med varandra så får ni en underbar midsommar

 

 

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards