Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Ingela - 7 juni 2011 23:38

Hejsan svejsan på er =)


Idag är det Tisdag och idag har det varit ljuvligt varmt och soligt =) men man har ju jobbat hela dagen =) fram till en stund sedan, så idag har det verkligen varit full rulle vill jag lova så nu är man nästan så man sover stående *ler* ... Jajja man får snart krypa ner till kojs :)

Tur att man har en hjälpande vän   som ställer upp och följer med en i ur och skur och hjälper till när det behövs =) Kram på dig vännen =) ♥♥♥


Vet inte vad jag ska skriva om idag det har inte hänt nå speciellt för man har jobbat hela dagen och nästan nyss kommit hem så jag avrundar mitt lilla skrivande för idag så kanske vi syns imorgon =) Natti Natti gott folk   


Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards