Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Ingela - 5 juni 2011 23:49

Tjenixen på er =)

 

Idag är det Söndag och man har jobba jobba jooobbbaa och lillgumman har varit på cup i Hemmingsmark hela dagen ... även gubben ;)

Det har gått bra och tjejerna hade spelat väldigt bra =) Kramar till dom  =)

Imorgon så ska lillgumman och gubben åter till Hemmingsmark på cup =) lillgumman ville dom låna för spel med ett annt tjejlag =) Synd att man inte kan följa :( men men sånt är livet på en pinne, man kan inte alltid få som man vill ...


Vädret för i dag har varit soligt och hyfsat bra, men det har blåst tydligen ... med tanke på att jag inte varit ute så mycket idag pga att jag jobbat  så har jag hört att det blåste *ler*

Denna vecka börjar lida mot sitt slut och imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar och förutsättningar =) Man ska ju jobba hela veckan =))


Tankar och funderingar ...


Just nu så är jag så in i h...vete irriterad/arg så jag tror att jag måste gå och spy ett tag ..................................................
..............................................


God natt och sov gott   

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards