Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Ingela - 6 juni 2011 14:15

Hejsan på er =)


Idag är det Måndag och nationaldagen är det =) Det är fortfarande lite blåsigt men solen    är framme så lite skönt är det dock ;) Jag far och jobbar snart och lillgumman och gubben är i hemmingsmark på cup idag också =) Det har gått bra hittentills och det är ju kul, lillgumman har blivit inlånad till ett annat tjejlag idag så det är ju roligt att det går bra för dom =)) Kramar till er =) saknar att jag inte kan närvara och titta på era matcher men  det kommer fler tåg =))  


Det har varit lite skönt att efter man stigit upp tidigt på morgonen och få gå och vila en stund sedan och vila upp sig innan jobbet ... det händer ju inte så ofta  *ler* så då passade jag på att göra det idag ;) för det har varit mycket jobb den senaste tiden och kroppen känner jag att den behöver lite vila *ler* 

så är man pigg och allert sedan   Det blir en lång vecka med mycket jobb =) men det är super roligt måste jag få säga =))


Jag kände igår när jag skrev att jag var riktigt arg/irriterad på vissa situationer där man ser att vissa människor inte tänker på sina medmänniskor utan bara tänker på sig själva ... och springer andras ärenden ... förstår inte hur man är funtad då och till vilken nytta då ... vem ska det hjälpa undrar man ...

Jajja det är så uppenbart att det är så skrattretande men i sånna situationer tänker man bara så genomskinligt och så uppenbart det är f...n synd om sånna människor ... därför min irritation ;)

Jag skriver ofta ner vad man tycker och känner mellan varven och det visar sig vara väldigt poppis för man ser när jag skrivit om vissa saker då går det som en löpeld ... hahaha ... ja så är det ju med vissa människor när dom inte vågar prata med en ... hahaha men då är det ju bra att jag skriver för då har ni ju några samtalsämnen att prata om ... hahaha men jag säger så här ... jag bryr mig inte ni får prata hur mycket som helst för det bevisar ju bara hur ni är som människor är och hur mycket man kan lita på er som individer ;) och hur tråkigt liv ni måste ha för att sitta och prata om andra människor är och gör beter sig om dom har varit på toa nyligen eller inte ... hahaha ... ja jag säger då bara det att man bara is ... men tänk om alla kunde ta vara på tiden och leva sitt liv för det kommer en dag när vi inte längre lever på denna jord ... och hur ska då dessa människor som springer andras ärenden klara sig då ??? när dom är van att springa andras ärenden och inte levt det liv som dom själv har valt ... Jajja det är ju inte min huvudvärk om jag säger så ...........

Nä om man skulle göra sig iordning och äta lite innan worket ;) kan vara en bra ide *ler*

Hoppas att ni får en bra fortsatt Nationaldag  


Kramar Ingela 


 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards