Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Ingela - 5 oktober 2011 08:12

Tjenixen på er :)

 

Idag är det full rulle som gäller :) Nu har jag gjort färdigt åkebärssaften och kokat äggen inför den stora smörgåstårtstillverkningen *ler* det är bara 2saker som jag hunnit med på morgonen *ler* men har 100saker som ska göras idag ;) men tog mig lite frulle och satte mig ner här en stund innan jag fortsätter med resten av dagen *ler* Sånna här dagar skulle man behöva 16 armar typ *asg*


Jag känner att jag är på toppenhumör och känner att jag mer än lever *asg*


Snacka om att vissa människor har svårt med att kunna glädja andra människor ... vissa människor har ett sånt otroligt dåligt ego så man kan inte förstå hur dom tänker ... Att bara tänka på sig själv och inte kunna glädja och hjälpa andra är en otroligt dålig egenskap tycker jag ... Men livet är inte lätt för vissa människor med sånna egenskaper + men sånna människor har väldigt lätt för att gå bakom ryggen på folk också ... inte en bra egenskap ... Jajja nog om det ... hoppas bara att sånna människor jobbar med sig själva och lyckas med att kunna få bort sånna dåliga egenskaper ;) För dom är väldigt duktiga på att kritisera andra ..........


                                          


Nu har jag fått i mig den goda frullen och känner mig mätt o belåten  

Så nu ska jag ta tillvara dagen på bästa möjliga sätt :))


Kramar på er och ha en bra dag :)


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards