Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Ingela - 3 oktober 2011 20:32

Godkväll på er =)

 

Idag så har det varit en bra dag och jag känner att jag är på G måste jag säga ...

Planerar för fulla rullar och det känns bara bra tror jag ;) *ler*

Det är synd att timmarna går för fort bara ... timmarna bara rusar fram och jag funderar på hur ska man hinna med allt man vill hinna med ... ;)

Imorgon är det dags för mammografi och inför det känns det bara ok tycker jag, det går fort men det är en bit till sunderbyn bara *ler* tiden att fara dit tar längre än vad man är inne hos syrrorna *ler* Jajja det blir nog bra ...


Jag har haft en längtan efter mina kära som är på andra sidan idag, tänk om vi hade en telefonlinje direkt till himelenskänker dom en massa kärlek och säger ... jag älskar er  

Jag säger bara en sak och det är var rädd om varandra och håll av era nära och kära för tiden rusar bara förbi ... för en vacker dag är det försent ... och då får ni på erat samvete att varför höll jag inte av mina nära och kära medans dom fanns i livet ...


Vilken tur att jag har mina älsklingar som jag älskar över allt annat    mina älsklinar är helt underbara   Ni är bara så bäst :))  och ni gör mig så glad varje dag 


Det brinner en eld , djupt där inne, inom mig, i mitt hjärta .

En eld som är så stark, som aldrig någonsin brinner ut.

Denna eld kallas kärlek & dess bränsle det är ni  

 

Nu är det nära att falla över sträcket *asg* men än så är det länge kvar *asg*

   

Det blir en favorit i repris tror jag :)) mmmmm smarrigt längtar redan efter den *ler*


Nu hör jag att kudden sjunger efter mig :)) men jag sjöng tillbaka inte riktigt än men snart *ler*

God natt på er och ha en bra natt :))


Kramar Ingela

Av Ingela - 3 oktober 2011 10:31

Hejsan på er =)

 

Idag är det Måndag och det är en ny vecka med nya förutsättningar :))

Det var en härlig morgon att stiga upp idag :)) Humöret på topp och livet känns bara för härligt :)) Mina älsklinar    for iväg till skola och jobb och jag har dagen för mig själv ;)


En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket ... ♥

Älska som att du skulle dö idag, för imorgon kan det vara för sent ... ♥


Jag satt och kollade igenom lite dikter jag skrivit genom åren och då kom denna upp ...


Känner ni mig!

 

Jag är den största brottslingen i samhället.

Jag har dödat fler människor än som stupat i krig.

Jag har gjort människor till vrak.

Jag har förvandlat förhoppningsfulla ungdommar till samhällsparasiter.

Jag har fört miljontals på dåliga vägar.

Jag har förstört de svaga och krossat de starka.

Jag har gjort vissa till dårar.

Den förtvivlade fattiga makan/maken känner mig.

De hungriga barnen känner mig.

De föräldrar vars hårstrån grånat av sorg över barnen känner mig.

Jag har ruinerat miljoner människor och ska ruinera många till.

Mitt namn är: Alkohol

 

Nu har jag varit poetisk nog för idag *ler*

Nu skall jag gå och ta hand livet *ler* ;)) Nä skämt o sido jag ska gå och göra lite nytta :))


Kramar på er och ha en fortsatt bra dag :)


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards