Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Ingela - 1 oktober 2011 11:33

Tjenixen på er =)

 

Idag är det Lördagmorgon eller rättare sagt snart lunchtid *ler*

Känner att jag är på världens bästa humör tror jag :))

Man vaknar av att solen skiner ute och fåglarna kvittrar och man går på en prommis med Buster och känner att man är ute helt själv inte en kotte ute och man har hela livet framför sig kan det bli bättre *ler*


Idag är det full rulle som gäller och inga raster knappt så att man hinner med det man ska göra ;) Gubben   han är på jakt ... så jag och lillgumman   har huset för oss själva ... :)) och hon och jag har en massa bus vi ska göra med huset *ler* älskar att överaska med saker och ting  :)) Men jag måste börja i ena ändan av huset *ler*


Nu får ni ha en otroligt bra Lördag och ni håll tummarna på att vårat gäng vinner ikväll :)) Här kan ni få en låt som peppar upp er inför matchen ;))



Kram på er och glöm inte bort tummarna *ler*


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards