Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Ingela - 2 oktober 2011 14:19

Tjenixen på er =)

 

Har haft en mysig morgon med lillgumman, vi har sett på film och myst ordentligt :)) Det regnar ute och är grått och trist      :( då passar det bra att mysa in dagen :))

Har haft en underbar helg med lillgumman och vi har fått gjort mycket också och sedan har vi träffat våra underbara vänner en stund och bara myst på :)) 

Kan livet vara bättre ... helt underbart är det   och måste få säga ... lillgumman du har varit otroligt duktig men det är du alltid    Kram på dig och jag älskar dig över allt annat    

Snart kommer den andra älsklingen hem   efter att han har haft det jätteroligt tillsammans med sina jaktkompisar i helgen :) Puss på dig och längtar efter att du kommer hem    älskar dig :)


Nu ska jag ta och dammsuga färdigt och dansa med moppen också lite *ler*

och när jag är färdigt tror jag att jag ska tända några ljus och hoppa ner i ett varmt bad och bara njuta att livet är helt underbart :))    


Ha en underbar fortsatt dag och ta hand om varandra istället för att försöka sänka dom ...


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards