Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Ingela - 4 oktober 2011 14:58

Tjenixen på er=)

 

Idag är det Tisdag och just nu strålar solen  man blir så glad :))

men i morse så regnade det för fulla muggar riktigt tråkigt o grått var det :(

Idag har jag hunnit med en del ;) men dagen är ju inte slut ... än finns det massor att göra ;) man skulle haft en anställd när man ska hålla på med så mycket samtidigt *asg*

Ikväll så får man hålla tummarna på att det går vägen för vårat gäng :)) hoppas nu att vi får med oss tre pinnar :) 

Imorgon blir det smörgåstårtstillverkning :)) och andra saker  ... mmm längtar redan efter en bit :)) 


Vilken härlig dag känner hur det spritter i benen   


Nu ska jag gå och plocka upp allt man har varit och handlat idag och sedan ikväll tror jag att jag ska doppa huvudet i målarhinken *ler* simsalabim så försvinner jag från datan och in till köket *asg*


Kram p+å er och ha en härlig fortsatt dag :))     


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards