Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Ingela - 29 januari 2013 20:41

Godkväll på er :)

Just nu ligger jag på soffan o har det bara bra :))
lite tända ljus och mår helt super gott ? :)
Dagen idag har varit kanonbra :) Jag har hunnit göra lite ditten o datten ex putsa lite fönster,gjort en supergod middag till mina älsklingar ? o till mig själv :))
Ifall det blir lite stavfel o konstiga ord så ligger jag o skriver med telefonen o den brukar göra lite som den vill *asg*
Så idag har jag verkligen fångat dagen :))
Vädret idag har verkligen varit superhärligt några minusgrader o sol :))
Nu ska jag ta o njuta lite till innan det är dax att hoppa ner i snarklådan :))

Ha en bra o mysig fortsatt kväll :))

Kramar Ingela

Av Ingela - 29 januari 2013 08:03

Godmorgon på er =)


Idag är det Tisdag och jag får återhämta mig

lite energi till mina batterier ♥ :)

Har jobbat o jobbat och nu idag får jag bara vara ledig ;)

Jag ska snart ta o göra mig lite goo frukost och tända lit ljus

och bara mysa ner mig i soffan och se på en film :))

Det är vardagslyx så här på en tisdagsmorgon :)


Men först lite ditten o datten ;)


När någon letar efter fel hos dig ...
är det endast en signal om att hon eller han
är missnöjd med sin egen situation ...
Den som har problem över andra har
de största problemen själv ...


Vissa människor klappar dig på ryggen ...

för att se vars det gör mest ont att såra dig ...

Blanda inte ihop min personlig och min attityd ...

Min personlighet beror på vem jag är ...

men min attityd beror på vem du är ...


Jag måste få säga att det är lite synd att vi människor inte

kan byta problem med varandra ...

för vissa människor vet ju exakt hur andras problem skall lösas ...


Vissa människor verkar inte fatta olika och vissa situationer hur dom ligger till ...

men dom skapar sin egen uppfattning utan att ens fråga hur

situationen ser ut och hur det ligger till ...

men dom pratar gärna bakom ryggen på folk och tror sig veta saker o ting ...

Helt otroligt hur vissa människor tror sig veta saker o ting

utan ens prata med en ... haha ja jag säger då bara det ;)


Nu måste jag ta tag i frukosten ;)

men jag återkommer med min fortsättning senare idag :)


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards