Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Ingela - 3 januari 2013 09:26

Hejsan på er där ute =)


Jag börjar i min blogg detta år 2013 med detta :))

Tack alla gooa nära o kära som funnits vid min sida året 2012 ♥ :)
Tråkigheter som jag genomgott genom året har jag grävt ner o begravt för
då slipper jag det igen förhoppningsvis ;) Jag har hoppet på min sida ♥
Nu blickar jag framåt på detta år 2013 att det kommer att bli ett fantastiskt år på alla det sätt o vis ♥ :)) och
jag har bett att turen ska befinna sig hos oss detta år ♥ :)
Detta år så har jag funnit en vän för livet o jag är oerhört lycklig att jag har träffat just dig o våran personkemi är ju bara för klockren ;)) ♥
Nu ska jag bara leva i nuet och med människor som jag älskar ♥ för
att finnas med människor som bara snor ens energi o pratar skit bakom ryggen kan jag bara säga att dom människorna har jag snört i den gröna bingen för länge sedan ;)
Det jag vill ha sagt det är att jag älskar nuet och mina nära o kära ♥ ♥ ♥
Kramar från mig :)
 
 
Mitt år började väl inte allt för bra (magsjuka) har jag ...
men jag ser det positivt i det negativa ;)
Allt skit ska rensas bort både här o där ;)
så jag tror på ett väldigt gott o härligt år ♥ ;)
 
Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards