Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Ingela - 15 januari 2013 10:59

Hejsan på er =)


Hoppas att det bra med er alla som följer med mig och min blogg :))

Här är det bara bra och jag har haft en bra måndag och

en bra start utav denna vecka :) ♥

med andra ord mår jag bara perfekt :))

Idag har jag lite jobb framför mig men det är på hemmaplan ;)

med andra ord  *asg* måste göra ...


men först fixa o trixa lite hit o dit ... lite ditten o datten nu då ;)


När du står upp för dig själv ...
glöm då inte att ge dig själv en klapp på axeln :)
För det är ingen annan som gör ...
En klapp på axeln när man misslyckas med något är också bra ...
för då har man ju i alla fall försööökt :) ♥


Det finns vissa människor i vår herres hage som kör

med hämd i alla det former o slag ...

Den som hämnas ger sig själv det djupaste sticket ...

-Hämd är bara en bra grogrund för

att bädda sig ett liv i bitterhet ... om jag säger så ...


Den som aldrig går vilse ...

får inte se mycket!

Om man har ett rikt inre liv ...

så behöver man inte vara så upptagen

med vad andra säger och gör ...

Hur platt en pannkaka än är ... så har den två sidor ...
Alla människor har ett hjärta även om man inte kan förstå det

alla gånger ... men storleken varierar ...


Jag kan känna mig ...

Glad, Lycklig, Sorgsen, Dyster,

Älskad, Hatad, Lugn, Ödmjuk, ...

Vad vet du ... exakt ...

Tro är att icke veta ...

att veta är att förstå ...

förstå är att känna empati och respekt ...

Det är upp till dig hur du behandlar mig ...

Jag kan vara din vän men även din värsta fiende ...


Ett värmande och glädjande ord till någon

du möter på din väg ...

kan ge så mycke mer än du tror ♥

Glädjen är som ett ljus ... tänder du det för andra

faller skenet tillbaka på dig själv ♥ ♥ ♥

Det är så konstigt att vissa människor har så problem

med att glädjas åt andra människor ... 


"The ones who love you will

never leave you ...

Even if there are hundred reasons to give up ...

they will find one rason

to hold on" ♥


Nu måste jag ta tag i mina måste jobb ;)

Jag får fortsätta att skriva sedan ;)


Kramar o ha en fortsatt bra dag på er ♥ :)


Kramar Ingela





Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards