Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Lite ditten o datten ;)

Av Ingela - 29 januari 2013 08:03

Godmorgon på er =)


Idag är det Tisdag och jag får återhämta mig

lite energi till mina batterier ♥ :)

Har jobbat o jobbat och nu idag får jag bara vara ledig ;)

Jag ska snart ta o göra mig lite goo frukost och tända lit ljus

och bara mysa ner mig i soffan och se på en film :))

Det är vardagslyx så här på en tisdagsmorgon :)


Men först lite ditten o datten ;)


När någon letar efter fel hos dig ...
är det endast en signal om att hon eller han
är missnöjd med sin egen situation ...
Den som har problem över andra har
de största problemen själv ...


Vissa människor klappar dig på ryggen ...

för att se vars det gör mest ont att såra dig ...

Blanda inte ihop min personlig och min attityd ...

Min personlighet beror på vem jag är ...

men min attityd beror på vem du är ...


Jag måste få säga att det är lite synd att vi människor inte

kan byta problem med varandra ...

för vissa människor vet ju exakt hur andras problem skall lösas ...


Vissa människor verkar inte fatta olika och vissa situationer hur dom ligger till ...

men dom skapar sin egen uppfattning utan att ens fråga hur

situationen ser ut och hur det ligger till ...

men dom pratar gärna bakom ryggen på folk och tror sig veta saker o ting ...

Helt otroligt hur vissa människor tror sig veta saker o ting

utan ens prata med en ... haha ja jag säger då bara det ;)


Nu måste jag ta tag i frukosten ;)

men jag återkommer med min fortsättning senare idag :)


Kramar Ingela



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards