Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Ingela - 21 mars 2011 20:51

Hejsan på er!

 

Jag har haft lite ledigt från skrivandet ;) men nu är jag här igen *ler*

I dag har det varit ett fantastiskt bra väder och varmt och det innebär blött ute *ler* jajja det är bara på med gummistövlarna *ler* det är så skönt att det börjar bli ljusare ute och det lider mot sommaren med stormsteg =)

 

I helgen så har vi varit på middag till goa vänner =) Tack för den underbart goda maten helt suveränt gott var det ... på söndag så for vi och grillade korv och åt pinnbröd och åkte pulka det var också en dag med helt superväder tyckte jag och sedan såg man på hockeyn som var superspännande så att hjärtat höll på att stanna flera gånger =)) men det gick vägen för vårat gäng ...

 

Nu laddar jag för en superhärlig vecka med mycket händelser och pirr i magen *asg* på alla det plan *ler*

Nu måste jag rusa iväg men ha det så bra på er och kramas mycket =))

Jag återkommer en annan dag =)

 

Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards