Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ingela - 8 mars 2011 08:52

Hejsan på er!

 

Idag är det lilla vasaloppet som gäller =) för lillgumman så då ska jag fara upp och kolla på det =)) och hejja för full hals   dom skulle ha på sig roliga mössor till det loppet så då tog hon Benkes slutspelmössa på sig ;) Lappmössan =)) hon blev så söt i den 

Vädret för idag är plusgrader men solen orkar inte stiga upp än, men den kanske orkar stiga upp senare idag, man vet aldrig ...

Jag kommer med lite bilder senare på lillgummans vasalopp =) så ni får se så söt hon är  

 

Sedan måste jag ju skriva att junior har förlovat sig  stora varma Grattiskramar och mycke kärlek till dom  

 

Nu ska jag gå och göra lite nytta och se vad dagen har att erbjuda idag =)) Så ha en bra dag på er stora kramar Ingela

 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards