Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ingela - 1 mars 2011 07:13

Tjenixen på er!

 

Hoppas att det är bra med er =) Här är det bara bra och igår var det ett fantastiskt väder med sol och man hörde hur det droppade från taken och fåglarna kvittrade det var hur skönt som helst ute =) Var på en prommis med goa vänner och familjen, Buster fick dra pulka och vi prommade skönt med motion =)

Kokade åkebärssaft i Söndags oj vad god den blev =) så nu har man några liter av det ...

Idag vet jag inte vad jag ska skriva om riktigt ;)

 

Det behövs samarbete mellan din ovän och din vän för att såra dig djupt, den ene talar illa om dig och den andre talar om det för dig.

 

Nä jag ska gå och slå på tven tror jag och fika lite frulle och sedan vänta när lillgumman vaknar så får man se vad dagen har att erbjuda =)

 

Ha det så gott och ta hand om varandra många kramar Ingela

 

 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards