Alla inlägg under november 2011

Av Ingela - 1 november 2011 11:59

Tjenixen på er =)


Idag är det tisdag och man är ledig :) Just nu så har lillgumman o hennes kompis tagit ut Buster för att han ska träna i hoppning *ler*

Det går jättebra *ler* lite trög i början men sedan så hoppar han för fulla rullar *ler*


                                             


Humöret jag är på idag är ett mittimellan humör ... Jag känner mig glad och kärleksfull för att man är ledig och kan vara hemma med lillgumman  

Sedan känner den andra hjärnhalvan att den är irriterad  ;) men den hjärnhalvan förstår jag att den är irriterad och rent av är förbannad ... Mest av irritationen det är att man har varit så förbannade snäll ... det är slut med det, kan jag lova ...

Nu måste jag dra mig vidare...så ni får ha det så gott :))


Stora kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards