Alla inlägg den 13 november 2011

Av Ingela - 13 november 2011 19:01

Hejsan på er =)

 

Grattis till alla pappor idag   det är eran dag idag och jag hoppas att ni har haft en bra dag  och att ni kommer att få en fortsatt trevlig kväll  


Idag har vi firat alla pappor som jag/vi kan gratta *ler* med kladdkaka,Hallon paj och mycke mera godsaker :)) Till middag idag fick det bli ugnsbakad lax med pressad potatis med romsås :)) mums vad gott det var :))


Tänk vad fort helgen går :( Nu är det snart Måndag igen och en ny vecka med nya mål och nya förutsättningar framför sig har vi :)) Jag tycker att veckorna och dagana springer förbi ... snart är det sommar igen ;) *ler*


Nu ska jag dra mig tillbaka för idag tror jag ;) så ni får ha en himla trevlig kväll nu :))


Stora kramar Ingela  

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards